you've got that one thing

Hemma nu, och har duschat. Krämat in håret med en konstig kräm som hjälper hårfärgen. Och luktar.. Drömmar.

Ska snart lägga min i sängen, lyssna på Iyaz, Ed Sheeran, Cimorelli och 1D. Samtidigt som jag krämar in ansiktet med världens bästa uppfinning. "lime coolada body butter' - från världens bästa Julia♥ i julklapp dårå. xD
Och så kan jag splasha in min kropp med 'body splash - coconut pinapple' som för den delen luktar nästan samma som det förstnämnda.

AAAAH, kommer på nu. PAPPA fyller år imorgon. Har ju ingenting åt honom, får köpa något efter skolan om jag hinner + att jag ska ta med mig fika på skolan. Ursäkta men dör lite.
JUST DET, HAR JU EN CHOKLADASK MED 'GRATTIS' PÅ! Fan bara att det var en present till mig.

Nu ska jag gå och dejta kudden. *kollar klockan* äh, en timma kvar.
~ Orvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0