Nuså :)

Nu har jag pallat ladda över bilderna så vi börjar direkt.

Söt "goodiebag" från världens bästa Julia. Pappas utbrott över trosorna kan vi ta senare. Men det slutade med skratt, så. Tack!


Här har vi en ursöt kopp från världens bästa morbror
Ja - jag hade väldigt svårt att fota för att det gick ju inte att få med alla..


Och här det jag fick på morgon från världens bästa föräldrar. + spotify premium, som jag fått tidigare men inte märkt.



Det här är från min moster m. familj. Glömde dock fota tröjan kom jag på nu, en tröja med Edward, Bella och Jacob där det stod 'eclipse'


Detta var från min faster m. familj♥.


Från världens bästa mormor
♥ + att hon bokat 1D filmen med Live Tours.
Fattar inte varför jag inte tog det i samma bild som jag gjort med allt tidigare, var för exalterad tror jag.



Sen fick jag även chokladask och trisslot utan vinst från Janne:)


En till chokladask från Wilma, Elliot, Roger och Anna :)
Ignorera att jag tog bilden på min dator. Men ett + att den ligger över min mellanslagsknapp som jag glömt hos Jenny, så det är bara en gummiprick där.


Detta är från mammas kompis Gosia m. familj :)


Tog inte kort på pengarna men fick 300 kr av min faster m. familj.
Och 200 kr från Wilma, Elliot, Roger och Anna.

Varken min farbror, moster eller min farmor och farfar varit här så kommer upp fler bilder senare

Kommentarer
Postat av: Kajsa

LÖÖÖVE DITT MOBILSKAL!

2012-05-13 @ 16:38:15
URL: http://stylebykajsa.blogg.se/
Postat av: linnn

fina grejer du fick!

2012-05-14 @ 20:15:31
URL: http://liiinnzzaan.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0